Regio a dezvoltat soluții software specializate pentru clienții săi din Industria Oil & Gas și soluții personalizate pentru companii din alte segmente de piață.

Departamentul de IT al Regio s-a dezvoltat continuu și asigură prin competențe proprii și parteneri locali și internaționali un portofoliu de echipamente, aplicații și servicii pentru clienți din segmentul Oil & Gas.

Integrarea soluțiilor cu tehnologii specifice pentru clienții noștri și realizarea de soluții unicat s-a dovedit a fi un diferențiator care ne-a provocat din punct de vedere tehnic, aducând satisfacții atât clienților, cât și echipei noastre.

  • Servicii de consultanță:
    • Analiza de business;
    • Evaluare tehnică;
    • Design de soluții;
    • Management de proiect;
  • Aplicații software:
    • Dezvoltare de software;
    • Aplicații Regio;
    • Aplicații de la parteneri;
  • Tehnologie și inovare:
    • Echipamente și sisteme adaptate;
    • Soluții RFI;
    • Soluții de Biometrie;
    • Control acces și pontaj;
  • Service Desk:
    • Continuitate 24×7;
    • Call center;
    • Asistență pe teren și la distanță;
    • Nivele de servicii agreate;

Regio livrează clienților săi Servicii de Suport de tip Help Desk pentru soluțiile livrate și implementate de noi, dar și pentru alte tehnologii. Printre beneficiile pe care Serviciul de Help Desk le aduce clienților menționăm:

  • Funcționarea în parametri a echipamentelor, sistemelor și aplicațiilor;
  • Reducerea timpilor de nefuncționare și reparații, incidentele critice fiind rezolvate conform NSA ( Nivelul Serviciilor Agreate);
  • Bugetare transparență a costurilor de mentenanță și suport, pe baza parametrilor agreați: număr de tichete sau apeluri, număr de utilizatori, număr de echipamente și aplicații etc. ;
  • Flexibilitate și scalabilitate a serviciilor;
  • Disponibilitate conform NSA – până la 24 x 7, în funcție de timpii de răspuns și soluționare agreați;
  • Raportare lunară detaliată, pe baza căreia clienții își pot optimiza investițiile în echipamente și aplicații.

Regio livrează clienților săi servicii de suport tehnic on-site în baza unui contract. Deoarece deținem experiență în acest domeniu înca din anul 1991, am dezvoltat echipa de suport tehnic la nivel național, ce deservește peste 1.000 de locații.

Privacy Policy Settings